1 Je gegevens
2 Je levensstijl
3 Je doel
4 Ontvang je schema

Stap 1: Je gegevens

Ieder lichaam is anders, en heeft een andere voedingsbehoefte. Om voor jou een optimaal schema te maken hebben we de volgende gegevens nodig:

Leeftijd
Lengte
Gewicht
Geslacht
Vetpercentage

Stap 2: Je levensstijl

Oke, we weten nu je basisinformatie. Nu gaan we verder: hoe actief ben je? Want de energiebehoefte tussen een bouwvakker en iemand op kantoor verschilt enorm. Met die gegevens kunnen we je caloriebehoefte goed inschatten. Dus:

Hoe actief ben jij in het dagelijkse leven?
Soort werk Denk bij licht werk aan gemiddeld 1 a 2 uur beweging. Gemiddeld werk aan 2 tot 5 en zwaar werk aan de hele dag bewegen.
Vrije tijd Ben je meer een bankhanger of houd je meer van klussen, shoppen of ben je veel bezig met je huis schoonmaken. Fiets je naar school/werk?
Sport Sport je niet of stap je 1 à 2 keer per week op de racefiets? Sta je 3 dagen in de sportschool te zweten of train jij elke dag voor de zwaarste uitdagingen?

Stap 3: Je doel

Wat wil je bereiken? Een paar kilo afvallen, je gewicht leren behouden of wil je juist (spier)massa aankomen? Je doel heeft invloed op je dagelijkse aantal calorieën. Vink hieronder aan wat voor je geldt:

Stap 4: Ontvang je schema

Vul hieronder je gegevens in, dan weten we waar we het schema naartoe kunnen sturen. Vul het zo volledig mogelijk in. Je krijgt het schema binnen 5 – 10 minuten.